Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić, saopštila je da tokom ove godine nije bilo promene cenovnika međunarodnog poštanskog saobraćaja od strane javnog poštanskog operatora, JP „Pošta Srbije“, a povodom plasiranja različitih informacija u javnosti u vezi sa porastom poštarina paketa jedne od najvećih internet prodavnica u svetu, „Aliekspresa“
Ona je naznačila da „Pošta Srbije“ nije povećala cene dostave paketa građanima u okviru pružanja univerzalne poštanske usluge, kao ni cene podnošenja poštanskih pošiljaka na carinski pregled, niti su uvedeni bilo kakvi novi dodatni troškovi.
„Sigurno je da razloge za promene trgovinske prakse „Aliekspresa“ ne treba tražiti na državnom nivou, niti u međusobnim odnosima Srbije i Kine, koji su tradicionalno dobri i posebno važni za obe države, već su trenutne promene nastale zbog otežanog odvijanja različitih vidova transporta u celom svetu usled globalne pandemije“, objasnila je Matić, ističući da je zbog prekida i usporavanja transporta, kao i neočekivano velikog broja pošiljki u okviru e-trgovine, došlo do opterećenja logističkih skladišta poštanskih operatora širom sveta.