U okviru Sajma medija Udruženje RAB Srbija, svečano je po osmi put dodelila nagrade Vrabac. Odabrane su najbolje radijske reklame i džinglovi iz kategorija najbolji identifikacioni i pevani džingl i reklame u kategorijama od 20 i 40 sekundi. Ovo je jedino priznanje ovog tipa koje se dodeljuje u Srbiji.
Udruženje radio stanica RAB Srbija, prvog dana Sajma medija je osmi put svečano dodelila nagrade Vrabac. Izbor za najbolje radijske reklame i džinglove svrstan je u kategorije za najbolji identifikacioni i pevani džingl i reklame u kategorijama od 20 i 40 sekundi. Dupli dobitnik ovih prestižnih nagrada je Mario Radojković, direktor Naxi BANKER radija Niš
U tročlanom žiriju koji je birao najbolje radio džinglove i reklame bili su Marija Matić, Zijo Valentino i Tomislav Jakobović.
Oni su zajedno odlučili koji autori, po njihovom stručnom mišljenju, zaslužuju ovako veliko priznanje. Prema rečima Tomislava Jakobovića, člana žirija, naša radijska scena u protekloj deceniji sve više je napredovala i ide u korak sa celim svetom .
Maja Rakovic, predsednica RAB-a i vlasnica NAXI radija rezimirajući kako su se reklame radile nekada, zaključila je da je naša “radijska scena” mnogo napredovala. Nagrade “Vrabac” su, jedine ovog tipa, koje se dodeljuju u našoj zemlji,ona dodatno utiče da se naprave što kvaliteetniji sadržaji.
Koliko radio reklame mogu da utiču na podizanje svesti i očuvanje jednog od najlepših gradova naše zemlje pokazao je i najbolji ID džingl Naxi BANKER radija, u Nišu.
O kvalitetu reklama i njihovom sadržaju govorili su nagrađeni, koji su rekli da se radio stanice više ne menjaju kada krene EPP blok. Znatiželja da čujemo šta su to “tvorci” reklama ovoga puta napravili novo, jedan je od presudnih faktora koji nas motivišu da je saslušamo do kraja. Uostalom, i inspiracija za ovu nagradu je vrabac kao ptica koja je razdragana, pevuši i prenosi nam lepe i vesele vesti, pa je i ideja reklame da ne bude dosadna, uobičajna i očekivana.