Sezona respiratornih infekcija i borba sa virusima je tek počela. U većini zdravstvenih stanica to su česti pacijenti koji dolaze zbog visoke temperature, stomačnih tegoba i opšte lošeg stanja. Pošto niko ne može da poretpostavi kada će se razboleti i nema zakazan termin kod lekara, pokušali smo da saznamo na koji način se vrše prioriteti koji pacijenti spadaju u hitne.
Ukoliko se razbolimo i potrebna nam je pomoć lekara često ne možemo da ispoštujemo proceduru zakazivanja preko kol centra. Pojedini pacijenti kada bolesni odu u svoju zdravstvenu stanicu žele odmah da budu primljeni, a pacijenti koji čekaju negoduju jer smatraju da je to ulaženje kod lekara preko reda. Na koji način se rešavaju ovakve situacije, ko ima prednosti na osnovu kojih simptoma spadaju u listu prioriteta. sada kada je učestala sezona respiratornih infekcija i stomačnih virusa.
Na šalteru, sestra vrši trijažu da li pacijent dolazi kod svog izabranog lekara ili nekog drugog doktora. Ta trijaža se ne vrši ukoliko je gužva u čekaonici, već u zavisnosti od hitnosti se pruži pomoć pacijentu. Ako je pacijentu hitno potrebna pomoć, on je dobija bez obzira na gužvu, napominje doktorka Škurtić. .
Nije jednostavno biti tolerantan kada je čovek bolestan, ali ne treba zaboraviti da kroz ordinacije lekara svakodnevno prođe veliki broj pacijenata. U koliko se osoba razboli i nije mu potrebna hitna pomoć lekara ako se najčešće radi o respiratornim infekcijama, možda bi trebalo da pomoć potraži od svog izabranog lekara jer je on taj koji ga najbolje poznaje.