Rešen problem neispravnih računa za vodu

PANČEVO, 26. jul 2017. (TV Pančevo) - Na adrese naših sugrađana koji žive u jednom od solitera u Ulici Stevana Šupljikca, nedavno su iz Vodovoda, stigla Knjižna odobrenja, kojima se ili konstatuje da su u pretplati ili konstatuje stvarno stanje na kartici. Vodovod je radio ovaj svojevrsni presek stanja, zbog greške koja je nastala pogrešnim obračunom, kazao je za Regionalnu Radio - Televiziju Pančevo, Aleksandar Radulović, direktor JKP „Vodovod i kanalizacija“.

Problem sa računima za vodu, bio je samo u jednom soliteru koji se nalazi u Ulici Stevana Šupljikca. Jedan od vodomera koji beleži potrošnju se zaglavio, što je dovelo do pogrešnog obračuna a samim tim i ne ispravnih računa koji su dobili sugrađani, kaže Aleksandar Radulović, direktor JKP „Vodovod i kanalizacija“.

- Nismo smeli i mogli da opravdamo takav račun. Vratili smo ga na nivo realne potrošnje kakva jeste. Znači ukoliko smo mi napravili grešku da smo u proteklom periodu ispostavljali račune po čitanju, a nepo proceni, a onda se pokaže da smo trebali da radimo po proceni, na kraju ne sme građanin da za taj period od 4-5 meseci, ima kumulativnu nadoknadu svih tih troškova, jer smo mesečne račune već davali - rekao je Aleksandar Radulović direktor JKP-a „Vodovod i kanalizacija“.

Kada je greška konstatovana, jedini način da se ispravi bio je da se pošalju knjižna odobrenja u kojima piše pravo stanje na kartici svakog potrošača. Ako su platili više biće u pretplati, a ako nisu vidi se pravo stanje, kaže Radulović.

- Kada se vidi i utvrdi to se na ovaj način ispravlja. Greška se potire. Oni koji su platili biće u pretplati, a oni koji nisu platili sada vide kolika im je zaista obaveza. To je mehanizam da se greške isprave. Greške se dešavaju. Mi mesečno generišemo 37.000 računa. Tu i tamo se nekada i potkrade greška u unošenju podataka. Normalno je da se greške ispravljaju - dodao je Aleksandar Radulović direktor JKP-a „Vodovod i kanalizacija“.

Ovo nije prvi put da Vodovod na ovaj način ispravlja greške. Prošle godine je bio sličan slučaj, gde su stanari dobili veće račune, nego što je trebalo, kaže Radulović. Greške će se i u buduće ispravljati na ovaj način, kako bi građani plaćali samo ono što i zaista potroše, zaključio je Radulović.