Inspekcija i Komunalna policija u bivšoj "Direkciji"

PANČEVO, 12. decembar 2017. (TV Pančevo) – Sekretarijat za inspekcijske poslove i Komunalna policija premešteni su u Zmaj Jovinu 6. Promenjeni su brojevi telefona, a sve prijave i predmeti, nalaze se i dalje u zgradi Gradske uprave. Građani za neophodne prijave i informacije mogu doći kod komunalnog inspektora na šalteru broj 10 u Uslužnom centru, ali i u nove prostorije Sekretarijata za inspekcijske poslove.

U prostorije nekadašnje Direkcije za izgradnju i uređenje grada Pančeva preseljen je Sekretarijat za inspekcijske poslove i Komunalna policija. Zgrada se nalazi u Zmaj Jovinoj ulici broj šest.

- Funkcionisanje je ostalo isto, s obzirom na to da se sve prijave, predmeti, pisarnice, nalaze se i dalje u zgradi Gradske uprave, na adresi Trg Kralja Petra Prvog broj 2 do 4. Sve kompletno ide kroz pisarnicu, a u Zmaj Jovinoj se nalaze inspektori i komunalni policajci. Jedina novost su brojevi telefona. Jedan je ostao isti, a svi ostali su se menjali. Postoji mogućnost direktnog telefona u zavisnosti od odeljenja šta građanima treba - naveo je Boban Đurđev, sekretar Sekretarijata za inpekcijske poslove.

Građani najviše dolaze lično kaže Đurđev, jer brojeve telefona još uvek ne znaju. Ukoliko vam je potrebna Prosvetna inspekcija, broj telefona je 354-171. Saobraćajnu inspekciju, Inspekciju za zaštitu životne sredine i Sportsku inspekciju možete dobiti na broj telefona 354-172, Sekretarijat za inspekcijske poslove 354-354, Komunalnu inspekciju na broj 354-173, Građevinsku inspekciju na 354-175, i Komunalnu policiju na 347-555.

- To je još jedan vid mogućnosti komunikacije pored Interneta i "Sistema 48". Slobodno mogu u napomenutom vremenskom periodu i da dođu ukoliko ih bilo šta zanima. Inspektorski posao je takav da su 70-80% radnog vremena na terenu. Zato smo tako i napravili rad sa strankama da mogu građani doći i ujutru od 8 do 9 i od 14 do 15 sati i tada su inspektori u obavezi da budu tu kako za administrativni deo posla, tako i za stranke da bi odgovorili na sva pitanja koja postave.

Đurđev je istakao i šta su najčešći problemi zbog kojih je sugrađani javljaju Sekretarijatu za inspekcijske poslove.

- Najviše je uvek bilo komunalnih problema, takođe i problema koje rešava građevinska inspekcija, jer ljudi dosta toga ne razumeju, pa im mi objašnjavamo i zato nam najčešće dolaze što se tiče rešenja o uklanjanju nelegalno izgrađenih objekata. Što se tiče dežurstva, i dalje je isto.

- Radimo i drugu smenu i vikendom. Komunalna policija radi kao i do sada svakim danom do ponoći. Sam pristup građanima, pored šaltera broj 10 u Uslužnom centru gde je uvek komunalni inspektor dostupan za sve prijave i odgovore, mogu doći i u Zmaj Jovinu ulicu svim radnim danima. Rad sa strankama je od osam do devet ujutru i od 14 do 15 svakog dana. U tom periodu između, inspektori su na terenu.

Sve vrste prijava prima Sekretarijat za inspekcijske poslove i po istim su u obavezi da postupaju. Građani mogu prijaviti problem preko "Sistema 48", Internetom, mejlom, telefonom i odlaskom na šalter broj 10. Drugi vid je telefonskim putem direktno Sekretarijatu za inspekciju ili dolaskom na lice mesta.