Ekologija

 

Gradonačelnik sa predstavnicima Južne zone o zagađenju

PANČEVO, 4. oktobar 2016. (TV Pančevo) – Start Rafinerije, pretakanje primarnog benzina u Petrohemiji i izuzetno nepovoljni vremenski uslovi, odgovrni su za povišene vrednosti ugljovodonika koje su zabeležene 1. oktobra, kazao je gradonačelnik Saša Pavlov, nakon sastanka sa predstavnicima Južne industrijske zone. Od Ministarstva poljoprivrede i zaštite životne sredine tražiće se normiranje maksimalnih količina ugljovodonika, koje sada ne postoji, ali i drugačija merenja benzena.

 

Radnici "Higijene" od rane zore na ulicama

PANČEVO, 26. septembar 2016. (TV Pančevo) – Za radnike JKP „Higijena“ uobičajeno je da početkom jeseni imaju više posla zbog lišća koje svakodnevno opada. I ovog jutra bili su vredni i otkrili na koliko Pančevci vode računa da grad bude što čistiji.

   

Očišćene deponije i most u Sekerinu

PANČEVO, 24. septembar 2016. (TV Pančevo) – U Opštini Opovo se radi punom parom. Posle čišćenja deponija, na red je došao i most u Sefkerinu. Most je zarastao u šiblju i granju, pa je lokalna samouprava krenula u rešavanje ovog problema.

   

Zašto smrdi Pančevo?

PANČEVO, 23. septembar 2016. (TV Pančevo) – Kompanija "Almex", navodno već više od deset godina, fekalnu vodu sa farme pušta u reku Nadel i time zagađuje reku. Fekalije se ispuštaju iz četiri taložnika koji su kod Starog Tamiša i imaju nagib ka Nadelu, saznaje TV Pančevo.

   

Skrobara bez deponije

PANČEVO, 11. septembar 2016. (TV Pančevo) - Radnici „Higijene“ očistili su deponiju na izlasku iz Skrobare na putu ka Kačarevu i Kovačici. Deponija je bila dugačka 30 metara i na tom mestu neće više biti kontejnera. JKP „Higijena“ će utorkom odnositi smeće.

   

Reka Nadel dobija novo korito

PANČEVO, 4. septembar 2016. (TV Pančevo) - Udruženje sportskih ribolovaca „Nadel“ krenulo je sa radovima na sređivanju reke Nadel. Za sada je uređen deo omoljičko–starčevačkog mosta, bedem prema ustavi je pokošen, a otrpan je prelivni beton. Kada se bude sredio ovaj deo reke u planu je košenje trske i zatrpavanje drugog dela prelivnog betona, čime bi se reka vratila u deo koji se nalazi nedaleko od mosta.