22. septembra 2019.
Radio televizija Pančevo
Društvo Najvažnije Vesti

Roman Rusinov sa posetiocima Sajma na štandu kompanije NIS

54. Međunarodni salon automobila u Beogradu ugostio je Romana Rusinova, glavnog vozača i menadžera „G-Drive Racing“ tima i višestrukog šampiona u Evropskoj seriji Le Man. Na štandu kompanije NIS pružena je prilika svim posetiocima da se upoznaju sa čuvenim ruskim automobilistom, koji se družio sa fanovima i uručio specijalne nagrade NIS-ovim potrošačima.

Kompanija NIS posetioce 54. Međuarodnog salona automobila provela je kroz avanturu trkačkog maratona „24 časa Le Mana“.

„G-Drive Racing“ tim je trostruki šampion Evropske serije „Le Mana“ i svetski šampion u trkama izdržljivosti, u kategoriji prototipa LMP2, a koristi „G-Drive“ gorivo. Predrag Jovanović, direktor Sektora za razvoj i promociju brendova NIS ističe da je cela kompanija ponosna što se gorivo ovakvog kvaliteta proizvodi u Srbiji, u modernizovanoj NIS Rafineriji nafte u Pančevu.

Specijalni gost NIS-ovog štanda bio je glavni vozač i menadžer „G-Drive Racing“ tima Roman Rusinov, koji se družio sa ljubiteljima automobilizma, slikao se sa fanovima i odgovarqao na pitanja novinara. Posetioci su mogli i da vide pravi trkački bolid ekipe „G-Drive“. Naranžasta „zver“ od 490 konjskih snaga, mase 900 kilograma, razvija brzinu do 340 kilometara na sat. Roman Rusinov otkriva kako izgleda vožnja pri tolikoj brzini.

  • Ne smete izgubiti koncentraciju ni na deseti deo sekunde. Kada vozite 340 km/h, između zidova, jer je 70 odsto staze Le Man normalan put, koji je zatvoren za saobraćaj samo tad. Vozite 24 sata, a uslovi na stazi su raznoliki, jer se dešava da pada kiša, vozi se danju, noću, kada sunce izlazi i zalazi, a morate o svemu da vodite računa, a da pri tome brzo vozite, kasno kočite i obraćate pažnju i na druge vozače. Veoma je naporno – istakao je Roman Rusinov.

„24 časa Le Man“ zahteva, pored psihičke i ozbiljnu fizičku pripremu, objašnjava Rusinov.

  • Impresivno je koliko je ovaj auto brz, ponekad ne možete ni da razumete koliko. Zbog prijanjanja u krivinama su dozvoljene velike brzine i na vozača deluje sila od 4G, što znači da mu je u tom trenutku glava četiri puta teža. Za upravljanje volanom vam je potrebna mnogo veća snaga, a svaki put kada kočite pedalu morate da pritisnete silom proporcionalno masi od 150 kilograma – objašnjava Rusinov.

Roman Rusinov je uručio nagrade, za koje su se takmičari nadmetali preko Fejsbuka. Treće mesto i 20 litara goriva osvojio je Marko Lakić, drugo mesto i 30 litara osvojio je Marko Popović, a prvo mesto i 50 litara osvojio je Miloš Sanderić. Nakon podele nagrada prisutni su mogli da se druže, fotografišu i razgovaraju sa Romanom Rusinovim, pogledaju i prouče bolid „G-Drive Racing“ tima.

Related posts

APSOLUTNA DOMINACIJA „DINAMA“ 16. pobeda pančevačkih rukometaša

Luka Tešanović

„Kostadinka Dina Nikolić“ okupila profesionalce i amatere u baletu

Jasmina Petkovic

Vučić: Si ponovo dolazi u Srbiju

Nikola Toadjer

Ostavite komentar

Ovaj sajt koristi kolačiće da bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Za detalje pogledajte uslove korišćenja. Prihvatam Više informacija