15. novembra 2019.
Radio televizija Pančevo
Društvo Najvažnije Vesti

Roman Rusinov sa posetiocima Sajma na štandu kompanije NIS

54. Međunarodni salon automobila u Beogradu ugostio je Romana Rusinova, glavnog vozača i menadžera „G-Drive Racing“ tima i višestrukog šampiona u Evropskoj seriji Le Man. Na štandu kompanije NIS pružena je prilika svim posetiocima da se upoznaju sa čuvenim ruskim automobilistom, koji se družio sa fanovima i uručio specijalne nagrade NIS-ovim potrošačima.

Kompanija NIS posetioce 54. Međuarodnog salona automobila provela je kroz avanturu trkačkog maratona „24 časa Le Mana“.

„G-Drive Racing“ tim je trostruki šampion Evropske serije „Le Mana“ i svetski šampion u trkama izdržljivosti, u kategoriji prototipa LMP2, a koristi „G-Drive“ gorivo. Predrag Jovanović, direktor Sektora za razvoj i promociju brendova NIS ističe da je cela kompanija ponosna što se gorivo ovakvog kvaliteta proizvodi u Srbiji, u modernizovanoj NIS Rafineriji nafte u Pančevu.

Specijalni gost NIS-ovog štanda bio je glavni vozač i menadžer „G-Drive Racing“ tima Roman Rusinov, koji se družio sa ljubiteljima automobilizma, slikao se sa fanovima i odgovarqao na pitanja novinara. Posetioci su mogli i da vide pravi trkački bolid ekipe „G-Drive“. Naranžasta „zver“ od 490 konjskih snaga, mase 900 kilograma, razvija brzinu do 340 kilometara na sat. Roman Rusinov otkriva kako izgleda vožnja pri tolikoj brzini.

  • Ne smete izgubiti koncentraciju ni na deseti deo sekunde. Kada vozite 340 km/h, između zidova, jer je 70 odsto staze Le Man normalan put, koji je zatvoren za saobraćaj samo tad. Vozite 24 sata, a uslovi na stazi su raznoliki, jer se dešava da pada kiša, vozi se danju, noću, kada sunce izlazi i zalazi, a morate o svemu da vodite računa, a da pri tome brzo vozite, kasno kočite i obraćate pažnju i na druge vozače. Veoma je naporno – istakao je Roman Rusinov.

„24 časa Le Man“ zahteva, pored psihičke i ozbiljnu fizičku pripremu, objašnjava Rusinov.

  • Impresivno je koliko je ovaj auto brz, ponekad ne možete ni da razumete koliko. Zbog prijanjanja u krivinama su dozvoljene velike brzine i na vozača deluje sila od 4G, što znači da mu je u tom trenutku glava četiri puta teža. Za upravljanje volanom vam je potrebna mnogo veća snaga, a svaki put kada kočite pedalu morate da pritisnete silom proporcionalno masi od 150 kilograma – objašnjava Rusinov.

Roman Rusinov je uručio nagrade, za koje su se takmičari nadmetali preko Fejsbuka. Treće mesto i 20 litara goriva osvojio je Marko Lakić, drugo mesto i 30 litara osvojio je Marko Popović, a prvo mesto i 50 litara osvojio je Miloš Sanderić. Nakon podele nagrada prisutni su mogli da se druže, fotografišu i razgovaraju sa Romanom Rusinovim, pogledaju i prouče bolid „G-Drive Racing“ tima.

Related posts

Ministar Nedimović na usluzi meštanima Južnog Banata

Jasmina Petkovic

„ComNet“ izražava gnušanje nad uvredama koje je pretrpela Barbara Životić

Mica Milakov

Deo Oslobođenja od 9.00 bez vode

Nikoleta Dragaš

Ostavite komentar

Ovaj sajt koristi kolačiće da bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Za detalje pogledajte uslove korišćenja. Prihvatam Više informacija