21. aprila 2019.
Radio televizija Pančevo
Alibunar Južni Banat

Održana 57. sednica Opštinskog veća

U Alibunaru je održana 57. sednica Opštinskog veća, kojom je predsedavao predsednik Opštine Alibunar Predrag Belić.

1) Utvrđen je Predlog Odluke o utvrđivanju minimalne visine iznosa na ime troškova investicionog i tekućeg održavanja zajedničkih delova zgrada i naknade za rad prinudnog upravnika u stambenim i stambeno-komunalnim zgradama na teritoriji opštine Alibunar

Opštinsko veće usvojilo je Predlog Odluke o utvrđivanju minimalne visine iznosa na ime troškova investicionog i tekućeg održavanja zajedničkih delova zgrada i naknade za rad prinudnog upravnika u stambenim i stambeno-komunalnim zgradama na teritoriji opštine Alibunar. Ovom Odlukom utvrđuju se minimalni iznosi koje su vlasnici posebnih delova stambenih i stambeno-poslovnih zgrada dužni izdvajati na ime tekućeg kao i investicionog održavanja zgrada koje se nalaze na teritoriji opštine Alibunar. Usvojena je i odluka kojom se utvrđuje naknada koju plaćaju vlasnici posebnih delova zgrada u slučaju postavljanja prinudnog profesionalnog upravnika od strane lokalne samouprave, kao vid prinudne mere. Predlog usvojene Odluke je prosleđen SO Alibunar na razmatranje i usvajanje.

2) Doneto je Rešenje o davanju saglasnosti na Odluku o izmeni i dopuni Plana javnih nabavki opštine Alibunar za 2018. godinu

Ugovorom broj 351-01-217/2016-01 između Opštine Alibunar i Kancelarije za upravljanje javnim ulaganjima Vlade Republike Srbije, zaključenim dana 07.05.2018. godine, sredstva u iznosu od 286.792.794,80 dinara, bez PDV-a, odobrena su Opštini Alibunar za realizaciju projekta rekonstrukcije i energetske sanacije OŠ „1. Maj“ Vladimirovac.

3) Doneto je Rešenje o obrazovanju Radne grupe za uvođenje i razvoj sistema finansijskog upravljanja i kontrole u Opštini Alibunar

Zadatak Radne grupe je da organizaciono uspostavi sistem finansijskog upravljanja i kontrole, kao sveobuhvatni sistem internih kontrola, koji se sprovodi politikama, procedurama i aktivnostima, a koji će obezbediti razumno uveravanje da će se ciljevi Opštine Alibunar ostvariti kroz: poslovanje u skladu sa propisima, unutrašnjim aktima i ugovorima; realnost i integritet finansijskih i poslovnih izveštaja; dobro finansijsko upravljanje; zaštitu sredstava i podataka.

U cilju uspostavljanja finansijskog upravanja i kontrole, neophodno je da Radna grupa izvrši sledeće: popis i opis poslovnih procesa; izradi mapu poslovnih procesa; identifikuje poslovne procese koji nisu propisani u pismenom obliku; utvrdi kontrolno okruženje; identifikuje, proceni rizike i odredi način upravljanja rizikom; uspostavi kontrolne aktivnosti koje obuhvataju pisane politike i procedure i njihovu primenu, a koje će pružiti razumno uveravanje da su rizici za postizanje ciljeva ograničeni na prihvatljiv nivo; uspostavi sistem informisanja, komunikacije i uspostavi sistem efektivnog, blagovremenog i pouzdanog izveštavanja; uspostavi sistem kontrola i funkcionisanja interne revizije; utvrdi način praćenja i procene adekvatnosti i funkcionisanja uspostavljenog sistema finansijskog upravljanja.

Related posts

Prvenstvo invalida Vojvodine u šahu

Nikola Toadjer

Digitalizacija bibliotečkog fonda

Nikoleta Dragaš

Spasioci na vodi potvrdili spremnost za novu turističku sezonu

Nikola Toadjer

Ostavite komentar

Ovaj sajt koristi kolačiće da bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Za detalje pogledajte uslove korišćenja. Prihvatam Više informacija